Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposoby załatwiania spraw w XXIV LO w Łodzi
Sekretariat przyjmuje podania, skargi, wnioski i pisma interesantów. Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub faksem. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Sekretariat udziela szczegółowych informacji, dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny pracy sekretariatu
- od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00
- e-mail: kontakt@lo24.elodz.edu.pl
- tel./fax: 42 659-49-30
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 16-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 22-11-2011 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 714